"
Bli medlem
Eslövs Kampsportcenter
Boxning, Ju-jutsu Kai & Judo

Hej alla härliga medlemmar!
2021-04-16 12:55

Ni är det mest värdefulla för Söderskogs IF och vi är otroligt tacksamma för att ni vill vara med och träna hos oss. Nu behöver vi er hjälp!

Söderskogs IF har en väldigt tuff och ansträngd situation ekonomiskt just nu.

På grund av covid-19 pandemin har många valt att avslutat eller pausa sina abonnemang.

Vi gör allt vi kan för att försöka bedriva verksamheten så smittsäkert det går, vi fortsätter följa Folkhälsomyndighetens och Regeringens direktiv.

Det är viktigt att poängtera att Söderskogs IF är en ideell förening som finansieras enbart med hjälp av medlemsavgifter, träningsavgifter, sponsring och bidrag.

Trots Covid-19 så har vi ju våra avgifter så som löner/ersättningar, hyror samt övriga räkningar som måste betalas. Som ett led av detta så måste vi se på vad som går att spara in/ändra.

Vi har förhandlat om en del avtal och fakturor osv.

På grund av det ansträngda ekonomiska läget vill vi be er om hjälp.

Har du möjlighet att skänka en extra slant till föreningen går det utmärkt att göra via Swish till 123-635 55 64 eller genom att sätta in pengar på bankgiro 631-6731.

Ni känner kanske något företag som skulle vilja sponsra oss? som tack lägger vi så klart ut loggan på vår hemsida.

Vi önskar att alla medlemmar hos oss läser igenom detta och hjälper oss att försöka bevara Eslövs Kampsportscenter. Vi vill absolut inte behöva skära ner på antalet träningstillfällen vi erbjuder och våra tränare gör allt för att vi skall kunna hålla i gång och må bra. För trots Covid- 19 så behöver vi alla motionera och röra på oss.

Med Vänliga Hälsningar,

Styrelsen för Söderskogs IF.

Samarbetspartners
Våra Sponsorer