"

Personlig Träning
Rob Haans

Personlig Träning

På Träningsbutiken träffar du vår personliga tränare som hjälper dig att nå ditt mål – oavsett vad det är. Läs nedan mer om våra PT och hur du kontaktar dom för en kostnadsfri konsultation.

Vi erbjuder PT-timmar med Rob.

1 timme: 800: -, 3 timmar 2280: -, 6 timmar: 4320: -

För att boka tid vänligen kontakta oss på info@soderskogsif.se

Rob Haans:

En glad, energifylld och utåtriktad person som älskar träning, musik, dans, mat. Hjälpa människor att må bra och nå deras mål är det bästa jag vet.

Med över 40 år som kampsportare och cirka 30 år inom styrketräning och kondition har jag tränat tusentals människor i alla åldrar och träningsnivåer. Jag har även lång erfarenhet som tränare inom militären och polisen och har jobbat med diverse Jujutsulandslag och är idag landslagstränare för Sverige.

Jag har tävlat i Judo och Jujutsu på elitnivå och har bland annat 2 EM Guld, 3 VM Guld och 2 World Games Guld inom Jujutsu att se tillbaka på. 2021 blev Jag korad till bästa World Games-atlet inom Jujutsu ”Greatest Of All Time”.

”Jag brinner för att hjälpa människor med deras mål i livet. Om det är VM Guld, att gå ner i vikt eller helt enkelt att träna för att förbättra sin hälsa och må bra.” ALLA MÅL ÄR LIKA VIKTIGA!

De senast 30 år har jag hjälpt människor att nå deras träningsmål, bli bättre på deras jobb, utveckla sig personligt, bygga team eller bli världsmästare. Det som alla har gemensam är att det börjar med att sätta mål för sig själv, bestämma sig, och sen BÖRJA! Att nå sina träningsmål handlar om mycket mera än ”lyfta skrot” eller springa. Ofta krävs det en beteende förändring, hur små den nu kan vara ibland som sätter i gång processen. Vi tillsammans kommer att sätta dina mål och delmål och jag kommer att coacha och guida dig genom hela processen!

Ashtanga Yoga

Ashtanga yoga är en av de mest dynamiska formerna av yoga. Yoga för rastlösa skulle man kunna säga. Det är den mest fysiska formen av yoga med fokus på styrka och rörlighet. Den ger god balans och kroppskontroll. Basen är andningen, som tillsammans med rörelserna utvecklas både inre och yttre styrka samt mental avkoppling. Rörelserna kan anpassas efter individuella förutsättningar. Man behöver inte vara rörlig i kroppen för att börja med yoga ingen är ”för stel” för att vara med. Varje pass avslutas med en avslappning på 5–10 minuter. De allra flesta rörelserna går att anpassa till varje individ, ingen är för stel för att vara med

Kostnad: 1500 kr för 10 gånger. Medlemmar i Söderskogs IF får rabatterat pris, 1300 kr för 10 gånger, man kan också köpa 5-kort för 750 kr

Varje pass är 90 minuter och hålls på lördagar 8.45-10.15

Kontakta Marie på 076 764 1501 eller marie@yogametta.se om du vill prova på.

Samarbetspartners
Våra Sponsorer