"
Bli medlem
Söderskogs If
Gruppträning, Gym, Kampsport, Yoga & Zumba®

Detta är vårt välrenommerade team av instruktörer

Rob Haans

En glad, energifylld och utåtriktad person som älskar träning, musik, dans, mat och att hjälpa människor.

Med över 40 år som kampsportare och cirka 30 år inom styrke- och konditionsträning har jag tränat 1000-tals människor i alla åldrar och träningsnivåer. Jag har även lång erfarenhet som tränare inom militären och polisen och har jobbat med diverse Jujutsulandslag och är idag landslagstränare för Sverige.

Jag har tävlat i Judo och Jujutsu på elitnivå och har bland annat 2 EM Guld, 3 VM Guld och 2 World Games Guld inom Jujutsu att se tillbaka på. 2021 blev jag korad till bästa World Games-atlet inom Jujutsu ”Greatest Of All Time”.

”Jag brinner för att hjälpa människor med deras mål i livet. Om det är VM Guld, att gå ner i vikt eller helt enkelt att träna för att förbättra sin hälsa och må bra.”
ALLA MÅL ÄR LIKA VIKTIGA!

Jag är instruktör för; Latin, Body Bike, DISQ, Puls och Styrka, Seniorträning, TRX, Box, Step, Thai Bo, Barbell, Xtreme, Judo, Jujutsu och Tabata

Johan Slagstedt

Jag heter Johan och är huvudinstruktör för Ju-Jutsu Kai i Eslöv. JJK är ett modernt självförsvar med tradition och kvalitet och det har jag hållit på med i snart 15 år.

Jag har på den tiden hunnit graderat till 3 dan svart bälte och har även utbildat mig till elitinstruktör. När vi tränar JJK ska vi ha roligt! Dessutom ska vi utifrån våra personliga förutsättningar få bättre styrka, smidighet och koordination samtidigt som vi lär oss att skydda oss och de vi älskar.

Klara Mattsson

Jag heter Klara och jag är en glad och aktiv person, jag kommer ifrån en riktig judofamilj där vi tillsammans har 7 svarta bälten.

Jag älskar att ta mig an nya sporter eller aktiviteter för att kunna bli bättre på allt. Jag kör allt ifrån cirkelfysträning, brottning, tyngdlyftning och yoga själv, men håller så klart judo och jujutsu lite extra varmt om hjärtat.

Jag tror att idrott och sport är en plats där man ges utrymme för sin egen kreativitet och där man tillåts utvecklas som person så långt man själv vill och vågar.

Jag leder Judo för barn och ungdomar här men hoppar ibland in och håller i andra pass i Träningsbutiken.

Oskar Jaskari

Jag är 26 år gammal och är en glad o målinriktad kille. Jag har hållit på med idrott hela livet, allt från bollsport till kampsport.

Jag har representerat Sverige i 3 olika landslag. Några av mina meriter är flera SM-guld och NM-guld i Judo. Jag har även ett VM-silver i MMA och ett VM-Brons i Ju-Jutsu.

Min träningsfilosofi är att träningen ska vara tuff men kul.

Jag håller i Fitnessboxning måndagar kl 18 och  Jag hjälper även Klara med ungdomsjudon både i Dalby och i Eslöv.

Ingela Andersson

Jag jobbar som Produktkonsulent för Orkla Care. På fritiden är jag sedan 2018 instruktör på Träningsbutiken. Jag är en glad, positiv och nyfiken person som gillar att möta människor, hjälpa dem att nå sina mål samt att våga testa t ex en ny träningsform.

Jag sysslande med Truppgymnastik som barn, sen lite gym/gruppträning ibland tills Träningsbutiken öppnade och då min träning började på allvar.

Det finns en träningsform för alla och det är aldrig försent att testa.

Jag leder följande pass; Zumba® Gold och Strong Nation.

Marie Törngren

Jag leder Styrkeyoga, Stretchyoga (Yinyoga) med Mindfulness på Träningsbutiken. Jag har utövat Ashtanga- och Yinyoga sedan 2005, meditation sedan 2008. Det dynamiska flödet av rörelser i Ashtangayogan är för mig väldigt tilltalande, precis som stillheten och avslappningen i Yinyoga kan vara fantastisk. De senaste åren har meditation och Yinyoga tagit allt större plats både i mitt yogautövande och min yogaundervisning. För att hålla inspiration och kunskap aktuell deltar jag regelbundet i work shops och kurser med andra lärare. Jag är speciellt intresserad av att lära mig mer om yogarörelsernas optimala utförande d v s minimera skaderisken hos mig själv och mina elever. Jag har doktorerat i funktionell anatomi, därigenom har jag god kunskap i anatomi och fysiologi.

Jag brinner för att göra yogan tillgänglig för alla och utan förutfattade meningar om hur yoga "ska vara/utövas” samt uppmuntrar alla att komplettera yogan med andra träningsformer. Därför tycker jag Träningsbutiken är ett fantastiskt ställe att undervisa på.

Ruben Bergengrip

Jag är i skrivandets stund 24 år gammal och är uppvuxen i Stehag utanför Eslöv men har sedan dess flyttat till Lund där jag bor nu.

Jag har tränat Ju-Jutsu i snart 14 år (började hösten 2008 i barngruppen) och har just nu 2:a dan i Ju-Jutsu Kai. Jag började instruera 2017 och har instruerat regelbundet sedan dess. Under hela min Ju-Jutsu-karriär har jag både tränat och instruerat i Eslöv. För närvarande har jag en tredjedel av ansvaret för Ju-Jutsupassen i Eslöv.

Fredrik Munk

Jag är en glad och positiv person som alltid har glimten i ögat och söker utmaningar. Älskar att umgås med människor i olika sociala miljöer.

Jag tränade fotboll och handboll tills jag var drygt 20 år, därefter fortsatte jag med olika kampsporter och gymträning vilket jag fortfarande gör.

Träning ska vara roligt, men utmanande och utifrån varje individs förmåga och målsättning.

Jag är instruktör för; Ju-Jutsu Kai

Samarbetspartners